مصاحبه آرشیو خبر ها
این باعث تاسف است / شکست هم جزئی از فوتبال است

این باعث تاسف است / شکست هم جزئی از فوتبال است

حرف و حدیث پس از پیروزی یوونتوس حتی در شرایطی که یوونتوس با 10 گل هم پیروز بازی باشد چیز جدیدی نیست و همانطور که آلگری اعلام کرد و بسیاری از هواداران یووه می دانند بسیاری در ایتالیا تحمل و ظرفیت شکست مقابل بیانکونری را ندارند !

پس از بازی یوونتوس و ناپولی که با برتری مطلق یووه برابر ناپولی به پایان رسید مدیر و سرمربی ناپولی باز هم ظرفیت خود را نشان دادند و با ایجاد حاشیه تلاش کردند تا پیروزی 1-3 یووه را زیر سوال ببرند .

در این بین کاپیتان با اخلاق یوونتوس در مصاحبه خود تنها از رفتار دی لورنتیس و بنیتز اعلام ناراحتی کرد . جانلوئیجی بوفون در مورد این دیدار به خبرنگار اسکای اینگونه گفت :


"پس از اینکه داور صوت را به صدا درآورد من به سمت گولیبالی رفتم و به او گفتم که خود ِ او بر روی من مرتکب خطا شده است ، او هم در جواب من تنها خندید و مشخص است بازیکنی که در این شرایط چنین واکنشی نشان می دهد خودش هم بخوبی می داند که تصمیم داور صحیح بوده "

" من هم شرایط بازیکنان ناپولی و سرمربی این تیم که در پایان بازی بدلیل شکست ناراحت بودند را کاملا درک می کنم، اما صادقانه می گویم که هرگز از بنیتز توقع چنین حرف هایی را نداشتم . این باعث شرمساری و تاسف است که در پایان بازی تیم ها اینگونه در مورد داوری صحبت می کنند "

" این صحبت ها تنها به روح فوتبال صدمه می زند و فکر می کنم که شاید بهترین کار پس از بازی و شکست به جای اینکه بدون دلیل اعتراض کنیم، سکوت کردن باشد و پس از آن در شرایط مناسب حرف بزنیم "

" فوتبال هم مانند زندگی است، گاهی برنده هستید و گاهی هم بازنده . ما سه هفته قبل در سوپرکاپ برابر ناپولی متحمل شکست شدیم اما با احترام به حریفمان تبریک گفتیم و حالا هم تصور می کنم که داشتن چنین انتظاری از ناپلی ها درخواست درستی باشد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: